Preskoči na sadržaj
Info: 011 319 27 21 | office@sbt-alati.rs Ivićeva 3, 11080 Zemun
Info: 011 319 27 21 | office@sbt-alati.rs Ivićeva 3, 11080 Zemun
Bosch garancije 3 godine za Bosch plavi alat - Samo u 3 koraka

Bosch garancije 3 godine za Bosch plavi alat - Samo u 3 koraka

Produženje garancije možete uraditi na 3 načina: 


• Putem Bosch Professional sajta - https://www.bosch-professional.com/rs/sr/pro360/
• Putem mobilne aplikacije za Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bosch.pt.ree.BeConnected.consumer
• Putem mobilne aplikacije za iOS - https://apps.apple.com/rs/app/bosch-pro360/id1550017674

Korak 1: Bosch ID aktivacija

Da biste registrovali uređaj na aplikaciji PRO360 potrebno je da pre toga imate registrovan Bosch ID. Kada instalirate i pokrenete aplikaciju na mobilnom uređaju, dolazite na stranicu koja izgleda ovako:

Ukoliko nemate registrovan Bosch ID, potrebno je kliknuti na polje kako biste registrovali “Registruj novi Bosch ID”.

Unesite email adresu, postavite lozinku i kliknete na polje „Registracija”. Stići će vam poruka sa aktivacijom na emejl adresu.

Klikom na aktivacijski link iz mejla ste završili registraciju Bosch ID.

Nakon toga koristite tu Bosch ID imejl adresu i lozinku koju ste kreirali za dalji pristup aplikaciji PRO360. Jednom kada ste napravili Bosch ID i lozinku koristite ih pri registraciji svih Bosch alata koje u budućnosti budete kupili. 

Korak 2: Korisnični nalog

Prvi korak je odabir zemlje, koja je automatski postavljena u zavisnosti od lokacije koja je već podešena na vašem telefonu. Kliknite na „Dalje”.

Odaberite koji ste tip korisnika: Privatni, Profesionalni ili Korporativni. Ukoliko niste sigurni kliknite na uokvireno slovo (i) za više detalja.

U zavisnosti koji ste tip korisnika, potrebno je popuniti tražene podatke složiti se sa uslovima korišćenja.

Pre nego što nastavite, pažljivo pročitajte i složite se sa korišćenjem vaših podataka u aplikaciji.

Unosite podatke o adresi prebivališta, ili u slučaju korporativnog korisnika, adresu kompanije.

 

Korak 3: Registracija alata

Kako biste registrovali novi uređaj za produženje garancije potrebno je da kliknete na dugme “Dodaj alat”

U prvom koraku, od korisnika se traži da navede broj solo alata, koji se nalazi na pločici alata. Ovaj broj uvek ima 10 znakova.
Ispod polja koje korisnik treba da unese nalazi se i slika alata, gde je označen broj alata, kao nagoveštaj za korisnika.
Da bi videli još primera kako pronaći brojeve solo alata, kliknite na „Pogledaj primere“.
Takođe, u ovom koraku, korisnik već može isprobati 2. verziju registracije, klikom na crveno dugme „Probaj funkciju skeniranja“. Klikom na ovo, korisnik više ne mora ručno da unosi informacije o proizvodu, već se otvara kamera telefona i korisnik treba da skenira tipski pločicu alata.

Nakon što unesete broj alata, otvoriće vam se polje gde unosite serijski broj i datum kupovine. 

Drugi korak se odnosi na otpremanje računa. Imajte u vidu da dodavanje računa u aplikaciju nije obavezno za produženje garancije ali u slučaju učestvovanja u Bosch professional 18V kampanji sa poklonima ovaj korak je obavezan.

Alat je uspešno registrovan, a ukoliko je u pitanju alat od 18V, dobijate poruku o ostvarenim bodovima. Bodovi će biti odobreni nakon što se utvrdi ispravnost priloženog računa u roku od najviše 3 dana.

 

Registrovanim alatima možete pristupiti klikom na polje “Moji Alati” iz glavnog menija. U bilo kom trenutku možete pristupiti sertifikatu o garanciji ili naknadno dodati račun za proizvod, pogledati detalje proizvoda i recenzije.

Korak 4: Odlične ponude - Odabir poklona

Više o tekućim kampanjama možete saznati klikom na polje “Odlične ponude” iz glavnog menija.

Za pregled ostvarenih bodova i odabir poklona, kliknite na polje “Moji poeni”.

Klikom na dugme “Iskoristite bodove”, dobijate pregled raspoloživih poklona i njihovu vrednost u bodovima.

Klikom na dugme “Preuzmi” dobijate informacije o uslovima i odredbama Bosch Professional 18V kampanje koje je potrebno prihvatiti kako biste nastavili sa poručivanjem poklona.

 

Za sve dodatne informacije o PRO360 i aktuelnim promocijama, kontaktirajte Bosch korisničku podršku:

011/2052-847
contact.pt2@bosch.com

Prethodni članak 3 TAJNE usisivača za žirafu koje MORATE znati pre kupovine
Sledeći članak Razlika između profesionalnih i hobi električnih alata: koje koristiti kada

Postavite svoj komentar

Komentari moraju biti odobreni pre nego se prikažu

* Obavezna polja

SBT ALATI - BLOG

SBT Alati

Ivićeva 3 
11080 Zemun 


Radno vreme 
Ponedeljak - petak 
09:00h - 17:00h 
Subota 09:00h - 15:00h